Menu
EUR
  • Voor 14.00 uur besteld dezelfde dag verzonden
  • Wekelijks nieuwe collectie
  • Elke week nieuwe promoties

Meest gestelde vragen

 

Hoe vallen de maten van onze artikelen? 

Op onze website is bij elk artikel een productomschrijving aanwezig. In deze productomschrijving staat beschreven hoe de pasvorm van het artikel is.

 

Verhuren jullie ook jurken?

Wij verhuren geen jurken. Wij verkopen alleen jurken. Onze prijzen zijn zo aangenaam daar kan je geen jurk voor huren.

 

Moet ik een afspraak maken?

Wij werken enkel op afspraak. U kunt bij ons een direct online een afspraak inplannen (klik hier)

 

Kan ik meerdere jurken bestellen?

U kunt maximaal een jurk bestellen! De jurken moeten echt gepast worden. Heen en weer sturen is voor ons geen optie.

 

Kan ik een trouwjurk online bestellen?

Helaas is dit niet mogelijk! Alleen bij ons op locatie in Den Haag.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 7 dagen de tijd om uw aankoop te te retourneren. 

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 

U kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is.

 

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal binnen 30 dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Na ontvangst en verwerking van uw retour ontvangt u automatisch bericht per e-mail.

 

Wat is de levertijd? 

Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 14:00 uur besteld is wordt deze meestal dezelfde dag nog verzonden.  Pre-order met een latere leveringsdatum horen hier niet bij. Verder kan het zo zijn dat - tijdens drukte - uw bestelling pas geleverd wordt binnen 1 - 3 werkdagen.

 

De status van uw zending?

Waar uw pakket zich bevindt, achterhaalt u via de track en trace link welke u ontvangen heeft in de e-mail genaamd “uw bestelling is onderweg”. 
 

 

Wat gebeurt er als ik mijn artikel te laat retourneer?

Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u.

 

Een klacht melden?

Heeft u een klacht? Neem dat direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer naar [email protected]

 

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Sale items mogen niet geretourneerd worden.

 

Wat is een pre-order? 
Een pre-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »